Subscibe on newsletter

Kundvagn

Inga produkter

Fastställs senare Leverans
0 kr Totalt:

Till kassan Fortsätt handla

Produkten tilllagd i din varukorg
Totalt:
Det är 0 artiklar i din varukorg. Det är 1 artikel in din varukorg.
Totalt frakt:  Fastställs senare
Totalt:
Fortsätt handla Gå till kassan
Klarna Chekout
0

ÅNGERRÄTT - ENLIGT DISTANSAVTALSLAGEN

Som kund har du alltid 14 dagars ångerrätt enligt Distansavtalslagen. Det innebär att om du köper en vara på postorder eller via telefon, TV-shop eller Internet, har du möjlighet att ångra köpet inom 14 dagar. Ångerfristen börjar löpa från den dag du tagit emot varan. Tänk på att du endast kan ångra köp av plomberade förbruksvaror, som till exempel DVD-filmer, leksaker etc., om plomberingen är obruten. Läs mer här:  Konsumentverket om ångerrätt

Om du ångrar ditt köp och skickar tillbaka en produkt till oss, betalar vi tillbaka ditt köpbelopp senast inom 10 dagar. Som kund betalar du själv eventuell returfrakt, och ångrad produkt ska alltid returneras i oförändrat skick samt i originalförpackning med tillhörande emballage. Konsumenten ansvarar för risken vid returfrakt; denna risk innefattar bland annat att produkten skadas eller kommer bort under frakt. Företag har inte rätt att returnera en produkt.

GARANTI OCH REKLAMATIONSRÄTT - ENLIGT KONSUMENTKÖPLAGEN

Vi säljer alla produkter med 1 års hårdvarugaranti. Batteri och laddare 6 månaders garanti.  Alla garantier gäller i Sverige.

Produktgarantin täcker endast ursprungliga fel, d.v.s. fel som fanns i produkten vid leverans. Produktgarantin gäller inte fel som uppstår vid eller efter egen förändring av produktens funktion eller utseende dvs mjukvaruändringar såsom OS system eller hårdvaruändringar. Laddare & tillbehör som säljs med produkten har endast 6 månaders funktionsgaranti, men vi har även överseende med detta och debiterar kunden i så fall vid uppkommen skada och del av totalbeloppet returneras pga. ombyggnation, uppgradering eller annan konfigurering av produkten.

 Din orderbekräftelse eller kvittens gäller som garantibevis. Förvara dokumentet väl eftersom dokumentet krävs om du behöver utnyttja garantirätten.

Observera att det för företag gäller andra regler för garanti- och reklamationsrätt. Företag får vid köp endast den garantirätt som ges från leverantören, där garantitiden kan variera mellan olika leverantörer. Företag har heller inte någon reklamationsrätt utöver sin garantirätt från leverantören. Om du vill få mer information om vilka regler som gäller för företag kan du kontakta vår kundtjänst.

Kontakta oss gärna för mer information.

LEVERANSVILLKOR

När du handlar hos oss tillkommer det alltid en fast fraktkostnad i det angivna priset. Vi levererar alla produkter och tillbehör inom Sverige i samarbete med speditörer som Bring Express, Posten och Schenker, DHL. Notera att vi inte kan leverera till adresser som kräver båttransport inom Sverige, förutom till Gotland.

SPEDITION

Leveranstiden är normalt ca 1–3 arbetsdagar, beroende på om produkten finns på vårt centrallager eller om den beställs på begäran direkt från leverantörens lager. Vi gör alltid allt vad vi kan för att hålla den uppskattade leveranstiden, för att du ska få hem dina produkter så snabbt som möjligt. Hämtas inte paketet ut av köparen och paketet kommer åter i retur till vårt centrallager, kommer du få ett meddelande på angiven e-post adress, att vi antingen kan skicka paketet på nytt (fast fraktkostnad på 99kr tillkommer) 

LEVERANSBEKRÄFTELSE

När vi har tagit emot din order får du en orderbekräftelse av oss via e-post. Du får även en ett e-postmeddelande med leveransbekräftelse i samband med att produkten/produkterna lämnar vårt lager.

TRANSPORTSKADOR

Om en transportskada skulle uppstå ber vi dig att göra en anmälan om skadan till vår kundtjänst via e-post eller telefon. Vi följer konsumentverkets riktlinjer och anmälan ska göras inom skälig tid efter det att köparen märkt eller borde ha märkt felet. Det är därför viktigt att du packar upp och inspekterar dina produkter noggrant. För företag gäller att anmälan om transportskador ska ha inkommit inom sju dagar.
För att ärendet ska kunna handläggas på snabbast möjliga sätt ber vi dig att behålla produktens emballage så att detta kan besiktigas. Beroende på skadans omfattning företas omleverans, avhjälpande eller prisavdrag.

STÖRRE PRODUKTER

Större produkter levereras normalt sätt med DHL i hela Sverige. När produkten/produkterna har anlänt till DHL aviseras du per telefon om leveransdag samt tidsfönster. Leveransen sker på vardagar, normalt mellan kl. 08.00 och 21.00.